Loading

Ce inovații pregătește industria auto în 2022?

tendințe auto

Ce inovații pregătește industria auto în 2022?

Predicțiile realizate pentru industria auto, în ceea ce privește anul 2022, se rezumă la o retrospectiva solidă a celor trei ani de când pandemia COVID-19 lovește în centrul economiei, împingând-o în toate părțile sau ținând-o pe loc. Pentru cei ce nu și-au dezvoltat spiritul inovativ aceste perioade sunt destul de sumbre.

Presiuni financiare și căi de rezolvare a impactului pandemiei în domeniul auto

Domeniul auto e unul dintre domeniile cu cheltuieli de business semnificative. Pentru a alimenta considerabil resursele afacerii din domeniul auto, chiar și într-un aparent impas, creeat de zona exterioară, industria auto trebuie să aibă în vedere, în principal, direcțiile în care ROI-ul este unul accelerat.

Cele mai semnificative urme, în acest caz, sunt acelea lăsate de fenomenul electrificării mașinilor prin care este introdusă energia electrică în domeniul auto. Dar nu în ultimul rând, și mașina viitorului (cea conectată la tot felul de funcții smart) are ceva de spus în rândul inovațiilor.

Aceste inovații se așteaptă să aducă transformări semnificative pentru bugetul acumulat în urma vânzărilor auto în 2022.

Evitarea subzistenței în afacere

O consecință a stagnării, în orice domeniu, a fost întotdeauna degradarea acestuia, asemenea unei mașinii neglijate. Știm cu toții că niciodată nu poate funcționa un întreg ansamblu, dacă o piesă, oricât de mică, zdruncină armonia.

Astfel, soluția este intervenția imediată, iar dacă perioada actuală cere, este necesară modernizarea, așa cum se va întâmpla în anul pe care îl vom străbate. Iar cum orice drum este mai ușor în doi, unele companii producătoare de autovehicule au găsit deja sprijinul potrivit, precum colaborările cu  oamenii antrenați din Silicon Valley, de exemplu, pentru dezvoltarea sistemelor software.

De asemenea, majoritatea corporațiilor tind spre același obiectiv capitalist, anume pasul spre transformarea companiei într-una digitală. Cu sau fără un coechipier, certitudinea rămâne valabilă: aceasta este calea de viitor!

Amprenta tehnologiei în domeniul auto

Pentru cei ce n-au uitat viața pe care o numeam cu toții ,,obișnuită”, cea în care pandemia era departe de imaginația noastră, este ușoară realizarea unor conexiuni cu showroom-urile clasice, respectiv cu toate demersurile necesare pentru procesul de cumpărare/vânzare a unui autoturism.

Dar toate acestea vor rămâne de domeniul trecutului. Pentru că piața nu va rămâne blocată sub apă, cumpărătorilor li se oferă ,,colacul de salvare” prin pactul capitalist, realizat între reprezentanții de seamă ai domeniului auto și digitalizării.

Astfel, facilitățile ce vor deveni, curând, obișnuințe, sunt următoarele:

  • Retailul digital auto
  • Prețurile puse în balanță, prin asocierea piețelor online cu showroom-urile clasice

De asemenea, un plus în această sferă o pot aduce rețelele sociale, ce servesc la procesul de realizare și dispunere a testelor numeroase făcute pe mașini, pentru clienții interesați, dar cei ce vor să fie considerați o adevărată competiție, pot adopta modele străine de management, precum cel din China, unde clienților li se expun piețe de comerț online, cu oportunitatea de a face rezervări acolo.

Împletirea siguranței și a practicității, de lungă durată, a unui abonament de utilizare pentru vehicul

Reprezentanții pieței auto vor avea obligația de a-și însuși anumite principii manageriale pentru a promite succesul acestui abonament. Aceștia vor putea dezvolta noi skill-uri pentru buna funcționare a companiei, fiecare în funcție de planul său de afacere, pentru a oferi accesibilitate tuturor clienților existenți deja sau posibili.

Cu alte cuvinte, publicul țintă să fie variat, dorind mulțumirea în masă, asemenea bunurilor diversificate, la rândul lor.

Înalții funcționari ai diferitelor branduri, precum Porsche, BMW, Audi sau Mercedes-Benz au optat pentru extinderea serviciului de abonament, cu targete ce diferă în funcție de dorințele fiecărei companii, însă toate au concurat spre aceeași linie de finish.

Una dintre acțiunile-cheie, pe care atenția trebuie să cadă înainte de toate, este cea a tranzacției flexibile de mașini premium cu un preț accesibil, lucru ce va ajuta companiile fabricante de autoturisme leasing să prospere, monetizând baza capitalistă de active a mașinilor la mâna a doua, cu precădere cele off-leasing.

2022, anul vehiculelor electrice

Acest tip de autovehicul își va pune amprenta în anul curent, folosind drept rampă de propulsare, pe piața de vânzare, seria de ordonanțe venită din partea doritorilor, din care se va crea, în final, un top după care se vor ghida furnizorii.

Vor avea, cu siguranță, succes EV-urile (vehiculele electrice) bazate pe combustibil cu celule FCEV. Credințele pe care se bazează afirmația precedentă sunt numeroase, însă nicio atestare vocală nu valorează mai mult decât cifrele, ce susțin că acestea au, în ansamblu, o gamă de 3-5 ori mai mare, în defavoarea EV-urilor cu celule BEV.

Astfel, direcția de investiție pentru producătorii momentului este aceasta, chiar și pentru cei din străinătate.

Așadar, cu planurile bine efectuate și cu încrederea sporită, este timpul să accelerăm motoarele și să ne plasăm, cu atenție, pe autostrada prosperității, oricare ar fi aceasta, luând în considerare propriile valori.

 

 

 

 

 

 

 

 

Claudiu

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.*